Rechts-Links-Rechts - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van Connie Vos - WaarBenJij.nu Rechts-Links-Rechts - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van Connie Vos - WaarBenJij.nu

Rechts-Links-Rechts

Door: Vos

Blijf op de hoogte en volg Connie

15 November 2006 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Ik woon in Engeland. ’s Ochtend loop ik naar de uni en groet dezelfde klaar-over met rossige bakkebaarden. Het billboard is veranderd van nieuwe SUV naar toekans met Guiness op de snavel. Ik loop langs de E=mc2 en vraag me af of ik ooit nog het lef ga hebben om binnen te lopen en een willekeurige man aan de bar te vragen of hij me die formule kan uitleggen (ieder zo zijn fantasieën). Rechts-links-rechts, c’mon, my love. Ik help een meisje in uniform met oversteken. Na een lange dag werken zet ik nog een pot thee en maak nog wat lijstjes. Warme douche en dan naar bed. Ik vind het heerlijk om in het buitenland te zijn juist omdat het me terugbrengt bij mezelf.

  • 15 November 2006 - 15:39

    Mama:

    hi,Lucky bird.
    Je kunt wel merken dat je niet alleen uitgevlogen bent maar ook nog je vleugels uitslaat. Lukt het een beetje om concrete afspraken te maken???
    Zojuist ook Diana gesproken!!Ze is ziek geworden in Oeganda waarschijnlijk een of andere parasiet!! Ook hoge koorts. Morgen begint ze met antibiotica.Ze is daar naar de dokter geweest.
    groetjes mama

  • 15 November 2006 - 17:23

    Bart:

    Dagdag,
    fijn te horen dat je het goed naar je zin hebt en dat je ondanks/dankzij je werk lekker tot rust komt. laat je niet tegenhouden om eens bij warrige professoren naar uitleg van formules te vragen! ik mis je, dikke kus

  • 16 November 2006 - 15:26

    Jacqueline:

    Leuk zo'n nicht die ineens in Engeland woont. Zo ga je nog gezellig op theevisite in Nijmegen en zo moet je een heel kanaal oversteken. Ik hoorde van jullie mam dat je in Engeland zit dus daarom heb ik maar even op de site gekeken.
    Niet teveel carrot cake eten en hou je taai.

    Groetjes,
    Jacqueline en haar mannen...

  • 22 November 2006 - 09:06

    Jitske:

    Hey Connie, wat een leuke verrassing! Ik dacht, eens kijken of Connie nog wat doet met haar weblog en voila! Hartstikke cool dat je in Engeland zit! Je schrijft zo leuk vind ik, heel levend, kan het helemaal voor me zien.
    kus van Jitske
    PS Als je écht ingeburgerd wil zijn moet de thee wel met melk he ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Preston

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 221390

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: