snoepreisje - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Connie Vos - WaarBenJij.nu snoepreisje - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Connie Vos - WaarBenJij.nu

snoepreisje

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

05 November 2008 | Verenigde Staten, San Diego

Een ‘snoepreisje’ San Diego.
Begon met zeven uur tijdsverschil
Toen vier presentaties (waarvan drie ongepland), in twee weken tijd.
Acht lab meetings.
Zelf ook nog twee presentaties van anderen bijgewoond.
Tevens zeven data sessies met een cognitief psycholoog, een filosoof, talloze gebarentaalonderzoeksters, en een linguistisch anthropoloog.

Ook nog socialiseren met Halloween: pipi-kostuum, pumpkin carving en dirt with worms eten. Toer door Balboa Park. Pubben tijdens de verkiezingsavond (gelukkig was de strijd voor half negen al beslist). En had ik jullie al verteld over mijn blauwe kleine teen (laptop erop, andere voet).

Nu nog twee dagen presteren en dan een nacht overslaan na 15 uur in het vliegtuig. Ikke moe.

• 06 November 2008 - 10:39

Jezus:

Klinkt inderdaad als een lekker druk reisje. Gelukkig kom je weer bijna naar huis: kun je weer even bijkomen :-)
    Tot snel! X

• 06 November 2008 - 20:27

Mama:

Kom maar gauw naar huis!
    Dan zal ik je wel vertroetelen.Laat even weten als ik wat kan doen!
    Liefs mama

• 08 November 2008 - 12:33

Kilian(neefje):

ik reageer wel beetje laat maar dat vind je vast niet erg hea.
    het zou vast wel leuk geweest zijn en vooral in die pub:P
    maar ik spreek je nog wel een keertje hea nichtje

• 11 November 2008 - 23:21

Marcel:

Na wat googelen klinkt "dirt with worms eten" me in elk geval al minder erg in de oren dan het daarvoor deed...

Voor de rest: alvast (nouja, intussen alsnog?) welterusten!