rustig aan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu rustig aan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu

rustig aan

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

21 Maart 2008 | Indonesië, Batavia

Volgens mij heeft iemand de juiste lijntjes aangehaald, want Immigrasi is inmiddels weer op onze hand. Er wordt nog naar een oplossing gezocht, maar waarschijnlijk worden de werknemers in het vervolg als priesters geregistreerd. Hilarisch, zeker aangezien sommige getrouwde vrouwen zijn, en de rest een voorkeur heeft waar Rome niet echt door gecharmeerd zou zijn. 2 uur voordat het kantoor voor 5 dagen sluit, wordt ik gevraagd om mij vliegticket te faxen zodat het nog allemaal net op tijd geregeld kan worden. Om zeven uur belt Pak Budi dat ie mijn paspoort terug komt brengen. Kleine overwinning: mijn eerste telefoongesprek in het Indonesisch. En dan komt de projectleider ook weer binnen lopen. Ik heb de afgelopen 3 dagen met plezier van zijn kantoor gebruik kunnen maken. Maar bij binnenkomst wordt me meegedeeld dat het hier naar dode rat ruikt. Hoewel ik er dankzij gevulde holtes helemaal niets van heb meegekregen wordt ik met terugwerkende kracht een beetje onpasselijk. De concierge kan het beest ook niet direct vinden en het gebouw sluit over een half uurtje. Ben blij dat ik komende dinsdag niet hier naar kantoor hoef.

En nu dus een paar daagjes rustig aan. Bijna alles is toch gesloten. Gister naar The Spiderwick chronicles, 't is geen Lord of the Rings, maar wel aardig voor het genre. Zo meteen naar een waterpark, in jawel al weer een nieuw badpak.

  • 21 Maart 2008 - 06:33

    Mama:

    Fijn dat alles elkaar is! Rest mij toe je een goede reis toe te wensen. En pas goed op jezelf? In ieder geval tot zondag.
    liefs mama

  • 21 Maart 2008 - 13:33

    Han:

    Priesteres! Dankzij St Patrick?
    Goede reis terug en tot volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 221495

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: