loos - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Connie Vos - WaarBenJij.nu loos - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Connie Vos - WaarBenJij.nu

loos

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

18 December 2008 | Nederland, Nijmegen

In principe is er uiteraard niks triests aan online daten, maar liever bespaar ik mezelf in het vervolg het moment van mailtjes terug lezen, en dan niet alleen om me te herinneren wie nou ook al weer wie was, maar tevens om te kijken welke tekst ik nog níet gecopyt en gepaste had. Liever doelloze liefde, dan liefdeloze dates.

  • 18 December 2008 - 14:53

    Georgie.:

    ditto...

  • 18 December 2008 - 15:23

    Emma:

    Ah ik zie dat je t zelf ook uitgeprobeerd en afgekeurd hebt. :D

  • 18 December 2008 - 15:53

    Marcel:

    Hmmm… Ik hoorde laatst van een barman die iets in de internetdatingbuisness schijnt te doen - misschien dat die iets voor je kan regelen? ;)

    Maar je eigen teksten hergebruiken bij iemand anders, nee, dat gaat mij toch wel wat ver... Foei!

  • 18 December 2008 - 17:08

    Connie De Vos:

    @Marcel: Goed, ik beken...het was een gedachte-experiment. Die barman zelf lijkt me inderdaad wel wat..of word ik dan weer op de vingers getikt?

  • 18 December 2008 - 19:32

    Marcel:

    Nee hoor, al is hij volgens het verhaal wel getrouwd. Maar dat is dan weer het voordeel van fictieve personages - daar valt natuurlijk wel iets aan te doen.

    We hoeven haar natuurlijk niet direct onder een tram te laten komen, maar ze zou iemand kunnen ontmoeten die nóg meer de man van haar dromen is. Na een droevige scène die eindigt in een hoopgevend het-is-voor-ons-allebei-beter-zo kan onze barman dan ongestoord verder met zijn eigen zoektocht naar de Ware.

    Of ik kan misschien een tweelingbroerbarman voor je regelen?

  • 19 December 2008 - 00:12

    Mama:

    geloof me het komt echt als je het niet verwacht.
    Jou tijd komt nog! Eerst even wat af maken!Liefs mama

  • 20 December 2008 - 20:53

    Vos:

    @Marcel: Terwijl de barman zijn glazen staat te poetsen, maakt de tweelingbroer zijn entree. Na enkele jaren als deeltjesdeskundige in het buitenland is ie met een gebroken hart teruggekomen en heeft gekozen voor een simplistisch leven als bassist in een jazzband.
    Mag ik dan het vroegere buurmeisje zijn dat nu is opgebloeit tot een mooie, intrigerende, verwarrend mysterieuse vrouw?

  • 22 December 2008 - 00:39

    Agnes:

    Weliswaar geen reactie op "bovenstaand bericht", maar zou het werken als we jou langs deze weg heel fijne Kerstdagen en een heel gelukkig nieuw jaar wensen?
    En dan vooral een jaar met mooie reizen, waar wij dan weer van kunnen meegenieten door je leuke verhalen op deze website!
    Heel veel succes met al je bezigheden, en hartelijke groeten, natuurlijk ook van Flip.

  • 04 Januari 2009 - 17:07

    Jitske:

    Alvast een prematuur berichtje.. Vond het gezellig vanmiddag!

  • 08 Januari 2009 - 15:41

    Hulya:

    Hoi lieverd,
    Hoe gaat het daar, waar zijn jouw nieuwe verhalen. Ik mis je heel erg en de hele MPI mis je ook. Kom snel terug. Online dating kan prima zijn en het kan goed uitpakken. Mijn lieve Connie niks is triest in deze leven. Wij zijn allemaal op zoek naar warmte en liefde en een beetje geluk, vandaar deze reactie.
    Veel liefs, veel kusjes en knuffels,
    Hülya

  • 09 Januari 2009 - 14:13

    Hülya:

    veel liefs uit Amsterdam Ik wens je veel liefdevol dates

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 221444

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: