wenkbrauwwerk - Reisverslag uit Evanston, Verenigde Staten van Connie Vos - WaarBenJij.nu wenkbrauwwerk - Reisverslag uit Evanston, Verenigde Staten van Connie Vos - WaarBenJij.nu

wenkbrauwwerk

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

20 Juni 2007 | Verenigde Staten, Evanston

De conferentie is interessant, merk wel dat het jargon in de non-verbale communicatiewereld wat anders is dan in de gebarentaal wereld en moet een beetje fijntunen. In het hotel is een fitnesscentrum, sauna en zwembad en ik gebruik de avonden om mijn hoofd weer leeg te laten lopen. Vandaag presenteer ik mijn eigen poster, maar neem ook mijn laptop mee om filmpjes te kunnen laten zien. Ben benieuwd of mensen er iets mee kunnen…heb nog geen wenkbrauwwerk op het programma zien staan.

  • 20 Juni 2007 - 15:04

    Jorinde :

    Hoi Connie,

    Geweldig toch hoe je alles weer zo gedetailleerd beschrijft. Altijd weer leuk om te lezen. Kan me goed voorstellen wat je bedoelt met dat net iets andere jargon; meestal kom je er vrij snel in. Het duurt soms alleen even voor je die vertaalslag maakt. Dat verhaal van de luchthaven en die fingerprints klinkt mij ook helemaal niet fijn in de oren. Beelden van 1984 (Orwell) dringen zich aan me op... Nou nog heel veel plezier daar op de conferentie.

    Liefs, Jorinde

    p.s. Had ik je al verteld dat ik sinds kort weer aan de (fatsoenlijke ;-)) man ben? Hij is helemaal super...

  • 20 Juni 2007 - 17:50

    Bart:

    He Connie,
    je hebt zo te horen al weer helemaal je draai gevonden (lekker op je werk storten en daaromheen wat wandelingetjes maken). Veel succes vandaag met je presentatie! liefs,
    Bart

  • 20 Juni 2007 - 21:41

    Mama:

    Hoi Connie,

    Er moet toch iemand de eerste zijn met het wenkbrauwenwerk! Misschien zet je er wel wat mee in beweging!Ik hoop dat je van de gelegenheid gebruik maakt om even bij te tanken! Relaxen hoort er ook bij!
    Liefs mama

    PS. Bas en Rik zijn vandaag geslaagd met de judo. leuk he!

  • 21 Juni 2007 - 01:11

    Connie:

    ha leuk weer al die berichtjes!
    Jorinde, ik ben superbenieuwd. Zullen we snel nog eens een kop thee doen?

  • 21 Juni 2007 - 20:57

    Jorinde:

    Ja, moeten we zeker doen. Gezellig bijkletsen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Evanston

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 221372

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: