jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu

jakarta

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

16 Juli 2007 | Indonesië, Batavia

even een kort bericht om te laten weten dat ik goed aangekomen ben. Later deze week meer.

  • 16 Juli 2007 - 08:19

    Gijske:

    Ik hoop dat je een plezierig weerzien hebt en je snel weer zult wennen daar!

  • 16 Juli 2007 - 08:44

    Jezus:

    Ah...Wat fijn om te horen dat je goed bent gearriveerd! Tot snel! X-Diana

  • 16 Juli 2007 - 09:42

    Anemone:

    Hai Connie,
    al scriptie-schrijvend volg ik nog altijd je belevenissen. Poeh poeh, ben onder de indruk van al je verhalen en avonturen! Dan is enkel naar een beeldscherm staren en hopen dat er lettertjes verschijnen toch iets minder boeiend..
    Groetjes!

  • 19 Juli 2007 - 03:27

    Connie:

    Hoi Gijske, dat wennen gaat vanzelf!
    Anemone, veel sterkte nog met je scriptie, leuk dat ik wat afwisseling kan bieden. Ben benieuwd wat voor een onderwerp je gekozen hebt.

  • 19 Augustus 2008 - 08:20

    Test:

    test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 221351

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: