werk - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu werk - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu

werk

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

06 September 2008 | Indonesië, Singaraja

Nog niemand die zich hardop afvraagt of ik ook echt nog Werk in dat dorp. Verbazingwekkend.

Ik zal jullie toch maar geruststellen.
Het is warm (35 graden), dus ik houd middagdutjes van 3-4 uur. Maar de nachten zijn niet veel langer. Als ik niet achter mijn pc zit te om data te analyseren, dan sta ik achter de camera, of doe iets om mijn lijf aan de praat te houden terwijl mijn brein verderpruttelt. Een maand is echt te kort!

Oja en tussendoor lees ik nog wel het boekje American Gods...erg vermakelijk heldenverhaal over allerhande oude en nieuwe goden met grappige verwijzingen naar Poe. Erg ontspannend.

  • 06 September 2008 - 11:18

    Gijske:

    Hoezo? Ik denk altijd dat jij een hardwerkend type bent, hoor. En je zal je toch flink onder moeten dompelen in de gemeenschap daar, wil je je werk ook echt goed je werk kunnen doen. Dat hoort er net zo goed bij. Enne, heel leuk om daarvan mee te kunnen genieten. Bedankt voor al je verhalen!

  • 07 September 2008 - 12:31

    Stefan:

    Als ik het bij elkaar optel, kom je dan wel aardig aan je uren slaap. Maar zo'n ritme lijkt me echt slopend: Ik moet in ieder geval zo af en toe eens 8 uur aan een stuk kunnen slapen om geen vervelende chagrijn te worden. Wordt je van zo'n slaapritme niet knettergek?

  • 07 September 2008 - 19:14

    Stefan:

    ehhhh, "wordt je..."??
    sorry, sorry, sorry, ik leer dat Nederlands ook nooit... ;-)

  • 07 September 2008 - 19:20

    Mama:

    Ik ga er vanuit dat je wel degelijk hard werkt!!
    Jou kennende!!
    Je dag en nacht ritme zal zo wel verstoord worden als je iedere keer maar zo kort slaapt.Die siësta's heb je toch wel nodig, voor een blanke Balinees zal het wel afzien zijn in die hitte.
    Liefs mama

  • 08 September 2008 - 05:03

    Connie:

    ik vind het juist wel lekker ontspannend die korte dutjes! Mensen zijn het hier geloof ik ook meer gewoon, je ziet regelmatig mensen een dutje doen op een veranda of in een conversatiehutje.
    Van chagrijn geen last, gelukkig maar!

    Is er trouwens een beter woord voor conversatiehutje? Ik zou het graag kennen.


  • 09 September 2008 - 19:02

    Spijker:

    praathuis? de fabeltjeskrant indachtig.

  • 11 September 2008 - 09:48

    Hulya:

    Hoi lieve Connie,
    Je werkt altijd hard dus ik neem aan dat je daar ook aan het werk bent. Het instituut is echt saai zonder jouw ik hoop dat je snel terug komt. Veel plezier daar, Ik mis je.
    PS. Gedurende dag een korte siësta houden zou altijd goed zijn voor je gezondheid (lichamelijk en geestelijk. De goede oude geleerden geloofden daarin.
    Hülya

  • 18 September 2008 - 19:08

    Annelies:

    Hm, ja, de oudere geleerden wellicht. Ik hou ook van dutjes, maar alleen als ik daarnaast 7 uur slaap (niet echt het hardwerkende type zou je zo denken).
    Een conversatiehutje.. de klapbânke misschien :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Singaraja

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 221351

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: