bad surprise - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Connie Vos - WaarBenJij.nu bad surprise - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Connie Vos - WaarBenJij.nu

bad surprise

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

27 Oktober 2008 | Verenigde Staten, San Diego

Voor het ontbijt
Onverwacht gegrom uit gootsteen.
Brommende geluiden uit de vuilnisbak.
(Dat zijn dus geen lichtknopjes.)

Het ontbijt
Amerikaanse koffie.
Alarmerend gepiep uit het wafelijzer.
Neppe maple sirup.
"In het eten en drinken dat hier wordt geserveerd kunnen zich stoffen bevinden waarvan de staat Californië weet dat ze kanker, schade, of afwijkingen bij uw ongeboren kind kunnen veroorzaken." (Lees ik bij verlaten eetzaal.)

Na het ontbijt
Gevangen in de electrische autogordels van een Honda/Acura uit 1992.

Alsof die ontplofte tv nog niet eng genoeg was.

• 28 Oktober 2008 - 11:58

Georgie:

connie, stap nou niet meer in een lift!!! heb jij die enge film niet gezien waar de gecomputeriseerde lift plots leeft en een gehele flat terroriseerd en mensen dood? eng, heh?

• 28 Oktober 2008 - 14:18

Connie:

nog meer engs: piepschuime beker, plastic bestek, roze wrap falafel, blauwe bagel...brrr!

• 28 Oktober 2008 - 17:01

Papa:

Vandaar die waarschuwing over de rare stofjes!!
    Ik zal wat pannekoeken /ontbijtspek voor reserveren dat is alleen maar VET !!

• 01 November 2008 - 10:32

Jitske:

en ik maar denken, wat voor beest zat er nou in die gootsteen en vuilnisbak? na nog een paar keer lezen begon het me te dagen.

• 01 November 2008 - 18:47

Marcello:

Ha Connie, is het leuk in de USA? Fijne ontbijtjes zo te lezen. Ach, je kunt wel leuke eetcafes vinden die het in de avond weer goed maken. Toi toi toi en xie je. Doei, marcel.