sleur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu sleur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu

sleur

Door: vos

Blijf op de hoogte en volg Connie

25 December 2006 | Indonesië, Batavia

Het is half zes: ik druk wat op, doe sit-ups en plens water over mijn lijf. Ontbijt van gestoomde banaan, een ei en koffie. Ik leer nog wat woordjes Bahassa Indonesia. Acht uur, Ketut en ik overleggen over de planning van vandaag. Tussen drie en half vijf doe ik een middagdutje. Ik wandel naar de rivier en terug. Even wassen. Avondeten. Nog wat doen op de laptop. Dagboek bijhouden. Lezen in roman. Tien uur slapen. Gelukkig zijn er in Nijmegen mensen die mij weerhouden van de sleur.
Serieus, ik vind het steeds minder leuk spannend worden dat werken in het buitenland. Ik wil wel weer eens rond zessen thuis komen, iets lekkers maken met wat ik in mijn goedgevulde koelkast aantref en lekker een beetje zappen op de bank met mijn mannetje. En dan lekker muziekjes draaien, vroeg naar bed. Ik denk dat of de knop even helemaal om moet, of dat ik me maar helemaal op mijn werk stort de komende 24 dagen, of dat ik nu maar mijn bedje in duik.

  • 25 December 2006 - 05:51

    Mama:

    hi connie, kop op! Even doorzetten?? daar heeft het je nooit aan ontbroken.Sterkte, alles heeft voor en nadelen.ook het zit op de bank en zapt!!! groetjes mama

  • 25 December 2006 - 09:43

    Marcello:

    Ha Connie, heb je al een bekeuring gehad? Of zijn de flitspalen niet goed afgesteld? Succes met alle activiteiten daaro. Enne, nie twijfelen nu, hoor. Dit is een mooie ervaring, joh. En de periodes dat je daar bent zijn te overzien. Bart moet maar efkes wachten. Dan is het juist leuk om hem weer te zien, toch. Doei, marcello.

  • 25 December 2006 - 10:54

    Papa:

    Connie,
    Ik begrijp dat je wat heimwee hebt maar dat is soms best "gezond" want dan weet je tenminste wat Bart(jes) voor je betekent. STERKTE !!

  • 25 December 2006 - 11:44

    Bart:

    Dag lieve Connie,
    houdt nog even vol! bedenk waar je het voor doet, je doet goed werk, en probeer even te genieten van de 'andere'wereld. als je terugkomt ben ik weer helemaal voor jou. kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 221499

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: