nl tel is niet meer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Connie Vos - WaarBenJij.nu nl tel is niet meer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Connie Vos - WaarBenJij.nu

nl tel is niet meer

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

25 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels ben ik alweer druk bezig in het dorp met hernieuwde energie. Mijn verjaardag heb ik gevierd met een gedeeld flesje Bintang, en 1 verjaardagskaart die wonder boven wonder na 2,5 week de wereld over te zijn gereisd op mijn verjaardag aan kwam. Helaas is mijn Nederlandse telefoon incl sim-kaart gestolen, dus ben alleen nog via e-mail en mijn Indonesische nummer te bereiken. (Goed nieuws voor de enkeling die mijn verjaardag vergeten was.)

Liefs voor allen!

• 26 Augustus 2007 - 18:34

Mama:

Hoi Connie.
    Het zal jantje de boer niet wezen!!Hopenlijk heb je alles laten blokkeren.
    En de rest is maar materiaal(waar je toch zuinig op moet zijn!)Ik hoop ieder geval dat ze niet op jouw kosten naar weetikveelverweggistan bellen anders gaat het je geld kosten!!In ieder geval ben je toch nog bereikbaar voor ons.
    O,ja je kaart is nog onderweg......
    Liefs mama

• 28 Augustus 2007 - 12:39

Jezus! :

Hi Connie,

Wat gaaf een brommertje! Je weet toch nog wel dat ik die vroeger ook graag eentje wilde hebben? Maar ja helaas....
    Nou ja, geniet van deze nieuwe aanwinst, scheur voorzichtig....en rijd een rondje extra voor mij ;-)

X-Diana

• 28 Augustus 2007 - 20:32

Mama:

Hoi Motermuis,
    Kijk je wel uit op die brommer!!
    De gemiddelde Balinees is niets anders gewend maar een Europese zal aan het wegdek moeten wennen(als die er is).
    Groetjes Mama

• 01 September 2007 - 10:57

Anneli:

Hoi Connie,

Ik hoop dat de Bintang gesmaakt heeft. Natuurlijk veeeeeeeeeeeeel te laat: nog van harte met je verjaardag!

Veel plezier met moto-rijden!

Li