Wallace - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu Wallace - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu

Wallace

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

01 Maart 2008 | Indonesië, Singaraja

Gezonde dosis zelfspot, gevoel voor ironie, kritische blik, natuurliefhebber, beschouwend, ondernemend, en met interesse in mens en taal. Een man naar mijn hart! Moet je wel even de baard, jachtverhalen, en eigentijdse blik op het Nederlands kolonianisme wegdenken. Dan houd je een prachtig reisverhaal over dat afgewisseld met waardevolle anekdotes de eilanden van de Indonesische archipel beschrijft. En op een bepaalde manier is het boek alleen maar beter geworden, omdat het je anderhalve eeuw na dato ook nog mee terug in de tijd neemt. Heb het nog niet uit, maar beloon mezelf dagelijks met een paar hoofdstukken omdat ik het overdag superdruk heb met alle dingen die ik in de laatste twee weken nog gedaan wil krijgen.

  • 02 Maart 2008 - 18:53

    Mama:

    Een beetje van jezelf en een beetje van Wallace? Liefs mama

  • 04 Maart 2008 - 05:41

    Connie:

    hihi, ik heb beet. Geweldige reactie, mam!

  • 05 Maart 2008 - 17:33

    Hulya:

    Hi lieve Connie,

    Ik heb uiteindelijk de verhalen op je weblog kunnen lezen. Het is erg leuk en bovendien erg informatief. Ik ben blij dat het goed gaat met je. Veel plezier met Wallace.
    Veel liefs uit Nijmegen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Singaraja

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 221361

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: