iliac crest - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Connie Vos - WaarBenJij.nu iliac crest - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Connie Vos - WaarBenJij.nu

iliac crest

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

28 Juni 2008 | Frankrijk, Parijs

Gister mijn voetjes stukgelopen in het Louvre, maar wanneer men me vraagt wat ik er allemaal gezien heb blokkeert mijn hoofd. Gelukkig heb ik mijn lievelingsdingen opgeschreven.
Romeinse urntjes met een beeld van de overledene erop in mini-formaat, in nonchalant liggende pose. Hilarisch! Is misschien ook wel wat voor jullie, te zijnertijd. Romeinse mozaieken, hoewel ik er liever in de volle zon midden op sta. Iraans emailles in geometrische vormen. Beeld van Jean D'Arc gemaakt door Marie D'Orleans, vrouwelijk, vroom en verdomd krachtig. Mesopotamische sieraden. Dit begint wat weg te krijgen van een verlanglijstje. Oja, en een mannelijk torso met de volgende beschrijving: "The linea alba furrows above the navel, while the iliac crest, clearly disconnected from groin gives the thigh-pelvis junction a satisfying appaerance." Mooi gezegd, zou ik zeggen.

  • 29 Juni 2008 - 10:19

    Papa:

    Dus toch weer op jacht!

  • 04 Juli 2008 - 08:32

    Jitske:

    (beter laat dan nooit)

    Yeah, doe mij zo'n urntje van de museum gift shop! Of eh, le gift shoppe de musée..?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 221364

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: