Op weg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Connie Vos - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Connie Vos - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Vos

Blijf op de hoogte en volg Connie

20 Augustus 2006 | Singapore, Singapore

Ik kom eraan. En heb zin om jullie allemaal weer te zien!

• 20 Augustus 2006 - 13:53

Thomas:

leuk! idem!

• 21 Augustus 2006 - 08:04

Jorinde:

Dag Connie!

Heb daarnet al je verhalen gelezen. Wat een avontuur! En nu dus weer op weg naar huis. Dat zal wel weer even wennen zijn. Erg boeiend hoe je alles beschrijft. Ik zag het allemaal echt voor me. Het lijkt erop dat je daar toch echt een hoop goed (en interessant) werk kan gaan doen (dus toch een beetje een wereldverbeteraar :-)?). Afgaand op jouw beschrijvingen van de eerste les vermoed ik inderdaad dat het organiseren van het schooltje en de lessen nog best een klus gaat worden, maar dat is wel aan jou besteed. Heb je die 'trouwe viervoeter' nog opgegeten? Wat een verhaal zeg... Wat die corruptie betreft die je in een eerder bericht beschreef kan ik zeggen dat ik dat wel vaker gehoord heb. Een kennis van ons is Balinees en hij is op Bali bezig om iets in de politiek te gaan doen. Dat is dus echt een totale ramp met al die corruptie. Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en kan je dus weer lekker van een paar NL zaken genieten (van patatje waterfiets had ik als 'ernhemmer'trouwens nog nooit gehoord).
    Doeidoei!