gammel - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu gammel - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Connie Vos - WaarBenJij.nu

gammel

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Connie

04 Februari 2008 | Indonesië, Singaraja

Ik kan bijna niet geloven dat ik al weer twee weken in het dorp ben. Heb nog niets wezenlijks gedaan voor mijn gevoel. Meegefeest met Galungan en Kuningan, toen kwam de cameraploeg van Trans7 langs, toen Febby (maakt Engelse vertalingen van de gebarentaalfilmpjes en inmiddels een van mijn beste vriendinnen hier) en haar kersverse echtgenoot Sebastian (vernoemt naar de J.S. Bachstrasse waar hij geboren is), toen Gede Marsaja (oud-collega) en een antropoloog uit Boston. Op de dagen dat we geen bezoek hadden regende het zo hard dat ik ook geen gelegenheid heb gehad nog om naar Singaraja te gaan om allerlei materiaal en kleding aan te schaffen. En vervolgens lag ik 3 dagen met koorts op bed. Ik begin deze week dus ietsjes gammel maar wel met frisse moed, ik hoop dat er snel wat vaart in komt en ik in ieder geval kan beginnen aan de dingen op mjin prioriteitenlijstje.

  • 04 Februari 2008 - 08:34

    Gijske:

    Succes met opstarten, in ieder geval heb je leuke mensen om je heen en als je fitter bent en het weer meewerkt komt het vast helemaal goed!Groetjes.

  • 04 Februari 2008 - 08:34

    Gijske:

    Succes met opstarten, in ieder geval heb je leuke mensen om je heen en als je fitter bent en het weer meewerkt komt het vast helemaal goed!Groetjes.

  • 04 Februari 2008 - 12:47

    MI:

    Veel beterschap toegewenst, maar ik begrijp dat je wel alweer aan de beterende hand bent. Dat is fijn! Leuk dat je een foto van jullie huis hebt gemaakt, ik was er al benieuwd naar. Liefs!

  • 05 Februari 2008 - 11:51

    Mama:

    Hoi Connie,
    We hebben iets gemeen gehad.Ben ook net weer uit mijn bedje virus infectie!
    Zit/lig wel in betere hygienese omstandigheden dan jij.
    Kijk je wel een beetje uit!
    Het is wel erg nat daar! In ieder geval doe het nog rustig aan met het afhandelen van je prioriteitenlijstje,wat vandaag niet gaat lukt morgen wel.
    Liefs mama

  • 06 Februari 2008 - 19:10

    Mama:

    p.s.valt me nu (na een kleine hint)pas op die mooie foto's in de bovenbalk.bye bye

  • 07 Februari 2008 - 21:47

    Christel:

    Hoi Nicht ;)Ik denk ga maar eens op jouw site kijken ?? Hoe is het daar allemaal aan de andere kant van de wereld:D Je doet echt een super job daar!!

    Tot snel
    Groetjes Christel

  • 10 Februari 2008 - 23:34

    Sacco:

    Hoi hoi, inmiddels weer helemaal beter? Leuk om te lezen wat je daar meemaakt, ben jaloers. Veel plezier nog! Kuz, Sacco

  • 13 Februari 2008 - 00:13

    Jitske:

    Hoe gaat het met je? Voel je je alweer wat beter?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Singaraja

Mijn eerste reis

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Winnaars

01 September 2011

Een naamgebaar

01 September 2011

Trouw

27 Augustus 2011

De toekomst

26 Augustus 2011

Update dovenschooltje
Connie

Onderzoek naar Kata Kolok, een gebarentaal in een klein dorp op Bali, Indonesie.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 221538

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: